Gemist! - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Phily Berg - WaarBenJij.nu Gemist! - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Phily Berg - WaarBenJij.nu

Gemist!

Door: Phily en Kelly

Blijf op de hoogte en volg Phily

13 Oktober 2009 | Singapore, Singapore

Hallo Nederland,
Vanuit Singapore even een snel bericht om jullie te laten lachen en je met je hoofd te laten schudden. We hebben nl onze 1e vlucht gemist! Door teveel kletsen en geen horloge om hebben, maar vooral door niet goed op te letten kwamen we op ons dooie gemak aangelopen bij de gate op Schiphol terwijl het vliegtuig net los gekoppeld werd. STRESS!!!!! Omroepen werkt dus niet! Kelly ging achter onze bagage aan (was niet doorgebeld en dus nog meer stress) en ik ging als een speer een nieuwe ticket regelen. Helaas vlogen alle maatschappijen pas 's avonds naar Heathrow, en moesten wij onze vlucht naar Singapore halen om 18.30 uur. Dus ik alle goden en godinnen aangeroepen die ik kon verzinnen en ons veilig met bagage in het vliegtuig gevisualiseerd. het heeft geholpen, want een vakantieweekgeld later vlogen we met British Airways naar Heathrow Londen. Voor de rest ging alles goed. Bagage in Londen opgehaald, uitgecheckt en weer ingecheckt. Nu dus in Singapore en we vliegen zo verder naar Maleisie. De reis begon dus al met eenavontuur. :-(
Hopelijk zijn de rest van de avonturen van prettiger aard!
Kus, Kelly en Phily
Enne ... hou nu maar op met lachen!

• 13 Oktober 2009 - 08:15

Ellen:

Hoi meiden, jeetje wat een stress!!! Maar, wat een lol ook toch? Het is goed gekomen. Voorzichtig nu en opletten. Heel veel plezier en ik kijk uit naar jullie volgende bericht. Dikke kus Ellen

• 13 Oktober 2009 - 08:25

Caro:

Aaiaaiaai.....xoxox

• 13 Oktober 2009 - 08:42

Eefje:

Haha, smellie, hoe is dat nou mogelijk! Jij bent altijd degene die iedereen op sleeptouw neemt op het vliegveld!!!
    Wel een goed verhaal hoor. Geniet er van, dames. xx

• 13 Oktober 2009 - 09:21

Marlene:

Hallo Maleisië,
    Hey globetrotter, wat lees ik nu:) een goed begin is het halve werk, maar ik tik dit met een glimlach hoor! Na een daverend lachsaldo....fijne voortzetting!!
    Marlene

• 13 Oktober 2009 - 09:36

Stephanie:

nou kel, wordt het toch nog kamperen....(wegens geldgebrek;-). veel plezier en renneeeeeeee...anders missen jullie volgende vlucht
    x

• 13 Oktober 2009 - 11:11

Wil & KLASINA:

HOY Kelly & Phily,
    Wat is dit nu?
    Je weet toch dat praten en brijen niet samen gaat? En Phily je bent pas jarig geweest een horloge was op z'n plaats geweest Toch?
    Nou maak er een fijne vakantie van en veel plezier, groetjes Wil & Klasina

• 13 Oktober 2009 - 13:34

Fred:

Ik ben helaas niet zo goed met taal...is het nu sprakeloos of sprakenloos ?

:o)

• 14 Oktober 2009 - 09:56

Coralien & Michelle:

Hoi Phily&Kelly,

We zijn net pas uitgelachen dus konden nu pas reageren :P Haha. Hoe konden jullie nou de tijd vergeten als je net een mooi horloge van Coralien heb gehad voor je verjaardag PHILY?
    En betekend dit nu ook dat jullie een week eerder terugkomen want dan wilde we gelijk vragen of wij dan een paar dagen vrij kunnen nemen want daar zijn we nu al wel aan toe ;-) Hahaha:D Hopelijk kunnen jullie verder genieten van de vakantie! Veel plezier!:D

Groetjes, collega's van Phily!

• 14 Oktober 2009 - 10:02

Ma:

halloooo...saampjes
    dat beloofd wat voor de rest v.d vac.gelukkig waren jullie samen dus lachen na afloop moet er niet aan denken fhily als je alleen was gegaan. hoop nu leuker nieuws te ontvangen.
    slamat makan
    kusjes voor jullie beiden ma.

• 14 Oktober 2009 - 12:01

Lucie:

zo kennen we jullie weer, saen een stel chaoten. wel gezellig met zijn twee, heb je wat om na te praten. gelukkig alles goed gekomen. Veel plezier verder

• 16 Oktober 2009 - 08:04

Wendy:

Nee dit is toch niet waar ????maar gelukkig alles goed gekomen nou ik wens jullie verder een hele leuke vakantie toe en geniet ervan en wie weet tot ziens