Hilton Resort - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Phily Berg - WaarBenJij.nu Hilton Resort - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Phily Berg - WaarBenJij.nu

Hilton Resort

Door: Phily en Kelly

Blijf op de hoogte en volg Phily

06 November 2009 | Maleisië, Kuala Lumpur

Na 4 uur in een busje en 15 min in de boot met De Dotties (oudere Zwitserse man met jongere local vrouw, die elkaar nauwelijks verstonden) kwamen we aan op een eiland waar het Hilton Resort was.

Verschillende mooie longhouses om het zwembad en het restaurant heen. Na alle hostels waren de bad- en slaapkamer mega luxe! Omdat we wat vuile was hadden pakten we de laundrylijst. Die hebben we snel weer terug gelegd en de tube met wasmiddel uit de tas gepakt. Voor de prijs van 1 onderbroek hadden we eerder 1 kg kleding laten wassen! Wat we nu betaalden voor de lunch waren we vorige week nog niet kwijt voor 2 dagen avondeten. Gelukkig hadden we met Rachel's pas en handtekening (die Kelly heel goed kan namaken) 50% korting. :-) Natuurlijk is het vergeleken met de Nederlandse prijzen nog bijna voor niks, maar we zijn al zo gewend aan de prijzen hier ...

Het uitzicht was prachtig, de eekhoorns en hagedisjes volop aanwezig. En het belangrijkste van alles: de zon scheen en het zwembadwater was heerlijk. Buiten ons en de Dotties waren er bijna geen andere gasten. Lekker rustig, want de Dotties zagen we ook alleen in het voorbijgaan.

Helaas ging dit, net als de rest van de reis, veel te snel voorbij en zijn we nu weer in Kuala Lumpur. Tot onze verbazing zien we hier kerst-etalages! Dat is heel raar in deze omgeving.

Morgenavond stappen we in het vliegtuig naar huis, en na een lange, lange reis, zijn we dan zondagavond weer thuis.
We hebben het heel leuk gehad en hadden best nog langer door willen reizen, maar Kelly verlangd naar stamppot boerenkool.

Iedereen bedankt voor de belangstelling. We hebben met heel veel plezier jullie reacties gelezen!

Enne Astrid, we zijn je verjaardag niet vergeten, maar konden vanaf het eiland geen sms versturen. Dus bij deze: VAN HARTE GEFELICITEERD!!!

• 06 November 2009 - 10:56

Caro:

Goed nieuws voor Kelly,
    tis boerenkoolweer hoor!
    Meisjes, goeie -lange- vlucht terug, mis dat vliegtuig nou niet...
    Tot snel,
    xoxo

• 06 November 2009 - 11:01

Astrid:

Bedankt.....ik heb toch kaarten van jullie gekregen...
    Had leuk geweest als ik uitgenodigd zou worden(in het Hilton alleen dan he !)ik heb jou toch ook meegenomen naar de Zoo :-) Hele goeie reis naar huis en zal blij zijn als jullie weer voet op Hollandse bodem zetten.Nog ff uitkijken...en tot snel.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

• 06 November 2009 - 13:06

Marlene:

Hoi Phily en Kelly,
    ik wil jullie vanuit koud R'dam: 10 graden, een goede reis terug wensen.Houdt de vertrektijden in de gaten :) :) groetjes.

• 06 November 2009 - 14:31

Lucie:

hallo meiden, prima dat Hilton, maar de rest zien daar ga je toch eigenlijk voor en de prijzen natuurlijk. Fijn dat het zo lekker ging en goede vlucht terug.

• 06 November 2009 - 14:56

Wil & Klasina:

Hallo meiden,wij hebben genoten van jullie reisverslagen en mooie foto's.Fijne vlucht terug, enne Kelly je soeppies staan klaar hoor. Wij horen jullie dikke kus en tot gouw!!

• 07 November 2009 - 08:30

Ellen:

Hi meiden wat een luxe dan he! Wel jullie zullen er zeker van genoten hebben en lekker alles even kunnen laten relativeren voordat je aan de lange terugreis begint. Een goede terugreis en hier is het koud en nat hoor! Brr.... Ik zal de mooie foto´s en jullie gezellige bijzondere verhalen missen! Ciao Ellen

• 07 November 2009 - 17:07

Fred:

Zo...de laatste airmiles worden op dit moment door jullie verstookt...of bewaard voor een volgende trip. Ik hoop voor Phily dat ze haar chronische reiskoorts nu eindelijk heeft kunnen overbrengen op Kelly zodat die op haar beurt veel stempels in haar paspoort mag gaan vergaren. Jullie heb een bont scala aan ervaringen gehad, 't was fijn daarover te lezen...voor nu: Welkom Thuis ! X