Nog een kleine week ... - Reisverslag uit Nieuwerkerk a/d IJssel, Nederland van Phily Berg - WaarBenJij.nu Nog een kleine week ... - Reisverslag uit Nieuwerkerk a/d IJssel, Nederland van Phily Berg - WaarBenJij.nu

Nog een kleine week ...

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Phily

22 Februari 2009 | Nederland, Nieuwerkerk a/d IJssel

Deze keer 'maar' twee weken dus, in plaats van vier maanden.Een groot verschil. Niet alleen qua tijd, maar ook qua invulling. Woonde en leefde ik vorig jaar in Ghana gewoon tussen en met de Ghanezen, deze keer ben ik echt een toerist.
Samen met mijn reismaatje Gerton begin ik in Delhi, waarna we met de trein naar Jaipur, Ranthambore National Park, Agra, Khajuraho en Varanasi gaan. Met de trein door India lijkt me een mooi avontuur, want vertraging komt daar nog vaker voor dan in Nederland als de blaadjes weer op de rails liggen.:-)

Hopelijk is er genoeg gelegenheid om verhalen en foto's te plaatsen.Gerton is zo vriendelijk om zijn laptop mee te sjouwen in zijn rugzak, dus daar zal het niet aan liggen. Maar had ik in Ghana uren de tijd om te wachten tot er weer verbinding was, deze keer zal het wat sneller moeten.

Vrijdag a.s. vertrekken we, en ik heb er zin in!

  • 08 Oktober 2009 - 13:13

    Phily Van Den Berg:

    lucie
    23 februari 2009
    Ik zal met grote belangstelling je site bekijken. Een groot deel van die reis heb ik ook gemaakt. Zeer bijzonder en leuk. De cultuur in Radjastan, Jaipru is heel kleurrijk en met veel muziek. Heel veel plezier en tot daarna

    cor doornhof
    23 februari 2009
    Je bent dus nu al "breed"onderweg. Ik ga je volgen, heb het goed. Cor

    Ellen
    23 februari 2009
    Hoi Phily, nou ik ben er klaar voor.
    Heb vorig jaar enorm genoten van al het moois en jouw verhalen.
    Ben blij, ook al is het maar 2 weken om je weer te volgen. Heel veel plezier en geniet er maar weer van Dikke kus en tot snel

    Marlene W.
    23 februari 2009
    Nou meid ik wens je een hele fijne reis, wel kort hè ik ga je volgen!
    liefs,
    Marlene

    anja
    24 februari 2009
    He meis, nou een goede reis maar weer, geniet ervan en ik zal zeker weer genieten van je verhalen en mooie foto's. Liefs, Anja

    irene
    24 februari 2009
    He Phily, fantastich weer zo'n reis!
    Ik wens je een hele goede reis en veel plezier! Geniet ervan meis!
    lieve groetjes van Irene.

    Michelle
    25 februari 2009
    Hoi Collega!
    Ik wens je vast een hele fijne vakantie toe! En we houden je via deze site in de gaten
    Veel plezier!
    Groetjes Michelle

    Sandy
    26 februari 2009
    Dag schat,
    Ook ik zal je reisverhalen weer bijhouden.
    Ik wens jullie heel veel plezier en ik wacht je berichten af.
    BB Je Witchbitchsister

    The End
    27 februari 2009
    and...in the end...ook een reactie van een vent.
    Schoenen zul je in India wellicht niet scoren maar probeer wel bij een sari-designer wat fraais in te slaan zodat je in kleuren gedrapeerd terugkomt.
    Fijne reis en geen maagkramp gewenst !
    Fred

    Joop
    28 februari 2009
    Geniet er van!

    sonja
    1 maart 2009
    hi Phili,
    ik hoop dat je een goede vlucht hebt gehad zonder toestanden en zeker een goede landing. Ik wacht je leuke reacties af.Veel plezier in ieder geval.Groetjes

    Ivonne
    1 maart 2009
    Hey Phil,
    Geniet van je mooie reis! Heel veel plezier. Weer eens wat anders he, toerist zijn!!
    Liefs,
    Ivonne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nieuwerkerk a/d IJssel

India

Er even tussenuit.

Recente Reisverslagen:

15 Maart 2009

Varanasi

12 Maart 2009

Khajuraho

12 Maart 2009

Agra deel 2

10 Maart 2009

Agra deel 1

08 Maart 2009

Ranthambore Nat. Park
Phily

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 232
Totaal aantal bezoekers 186516

Voorgaande reizen:

14 Augustus 2018 - 04 September 2018

Mongolië

04 Februari 2017 - 11 Februari 2017

Lapland

12 Februari 2015 - 07 Maart 2015

Cambodja

25 Januari 2014 - 21 Februari 2014

Vrijwilligerswerk in Kenia

27 Januari 2013 - 23 Februari 2013

Laos

31 Maart 2012 - 22 April 2012

Ethiopië met Rachel

10 Maart 2010 - 04 April 2010

Thailand

12 Oktober 2009 - 08 November 2009

Maleisie

27 Februari 2009 - 13 Maart 2009

India

09 Januari 2008 - 06 Mei 2008

4 maanden Ghana

Landen bezocht: