Nog effies - Reisverslag uit Nieuwerkerk a/d IJssel, Nederland van Phily Berg - WaarBenJij.nu Nog effies - Reisverslag uit Nieuwerkerk a/d IJssel, Nederland van Phily Berg - WaarBenJij.nu

Nog effies

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Phily

08 Oktober 2009 | Nederland, Nieuwerkerk a/d IJssel

Hallo familie, vriendjes,vriendinnetjes en collega's,

Nog een paar dagen en dan stap ik weer in het vliegtuig. De rugzak opgeborgen in het ruim, Kelly met haar i-pod op haar hoofd en ik met mijn neus in de reisgids vliegen we naar Maleisie. Met tussenlandingen in Londen en Singapore zijn we lang onderweg, maar ach, Maleisie spoelt niet weg. Hoewel je dat tegenwoordig ook niet meer zeker weet ...

Maar goed, vier weken Maleisie dus deze keer. Buiten de tickets en een hostel voor de eerste drie nachten hebben we niets geboekt en alleen een globale planning gemaakt. Er staat dus niets vast, alles ligt nog open.
We houden jullie zo veel mogelijk op de hoogte met verhalen en foto's.

Maar eerst morgen jarig zijn en 50 worden! Dan inpakken en uiteindelijk maandag wegwezen!

• 08 Oktober 2009 - 11:52

Michelle:

Hey Phily!

Nou hij doet het weer hoor! Kijk er weer naar uit om jullie reisverhalen te lezen! Na die krokodil en Euromast zal je daar vast ook wel weer wat spannends meemaken ;-)Hele fijne reis vast! En morgen natuurlijk een gezellige dag! Vast Gefeliciteerd!:D
    50 50 50 50 50 50 50 50

Groetjes Michelle.

• 08 Oktober 2009 - 11:54

Marlene:

Hey Phily,
    alvast een mooi 50ste najaar gewenst:) en natuurlijk een goede reis naar Maleisiê, ben er zelf al 3 keer geweest en hele mooie plekken bezocht.bv in het Noorden de Cameron Highlands, de theeplantages.Ik volg je met grote belangstelling,
    Marlene

• 08 Oktober 2009 - 12:11

Witchbitchsister:

Dag schat,
    Ik wens je een hele fijne reis toe, vol spanning en avontuur.
    Voor morgen wens ik je een hele mooie en fijne dag toe met mooie herinneringen.
    Tot over anderhalf maand.blehbleh
    Xxx San

• 08 Oktober 2009 - 15:18

Lucie:

hoi Phily, geweldig samen met Kelly 4 weken reizen. Maliesie moet erg mooi zijn.Eerst een hele fantiastische verjaardag, een halve eeuw al weer. liefs Lucie

• 12 Oktober 2009 - 13:29

Collega Maureen:

hi dames,
    Veel plezier op jullie reis, wat zal het een onvergetelijke avontuur worden!!
    Nog gefeliciteerd Phily, ik hoop dat je verjaardag super was omdat Kel echt veel heeft lopen plannen;)...alleen de geruiten tafelkleed was niet gelukt!
    Tot jullie eerste reisverslag

gr. maureen