Count down. - Reisverslag uit Nieuwerkerk a/d IJssel, Nederland van Phily Berg - WaarBenJij.nu Count down. - Reisverslag uit Nieuwerkerk a/d IJssel, Nederland van Phily Berg - WaarBenJij.nu

Count down.

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Phily

05 Januari 2008 | Nederland, Nieuwerkerk a/d IJssel

Het aftellen is begonnen. Na het "na-de-feestdagen-ga-ik-beginnen-met-pakken-uitstel" gaan de dagen ineens errug snel. En natuurlijk moet er meer gedaan worden dan alleen ingepakt. Dus ik regel, koop, sla in, ruim op, neem afscheid, maak schoon en pak in. Letterlijk ... en figuurlijk. Ik verheug me en ben bang, kijk ernaar uit en zie er tegenop, sta ervoor open en stop mijn kop in het zand. Kortom: het is tijd om te gaan. :-)

• 05 Januari 2008 - 13:05

Assie:

He hartstikke leuk dat we nog wel van je kunnen genieten als je niet hier bent.
    Heel veel suc6 enne ik zie je mogge nog in de Bras. xxx

• 05 Januari 2008 - 19:56

Tino:

Je ziet er wel heel sexy uit met die rugtas.
    Susan en ik wensen je heel veel plezier, sterkte, succes en zoal meer. Je bent ook nog moedig, lief, en een doorzetter. Je zult veel meemaken, maar blijf bij de tijd. En als het moet dan haal ik je op. Zijn er ook golfbanen of alleen bunkers? Goede reis.
    Groetjes en een dikke kus,
    Susan en Tino

• 05 Januari 2008 - 22:59

Fred:

Hi Phily,

na lang zoeken ben je er dan toch in geslaagd een m.i. boeiende en zeer nuttige heel menselijke vrijwilligerjob te scoren. Ik hoop dat je er het goede werk kunt doen waar zo'n behoefte aan is.
    Jou kennende ga je er helemaal voor: klasse ! Hopelijk inspireren je verhalen op deze site meer mensen om op enig moment een warme steun voor anderen te willen zijn.
    Ik ben heel benieuwd naar je ervaringen.

Liefs en behouden terugkeer !

Fred

nee hor...

xxx van ons!

• 09 Januari 2008 - 12:55

Lucie En Jan:

wij vinden je een kanjer, om je zo in te zetten voor de mensheid. Het wordt ook van boven ergggggg gewaardeerd. Geniet van elke ervaring en we volgen je o de voet. Veel liefde en energie van ons. knuffel Jan en Lucie en Jacqie