Bangkok in rep en roer - Reisverslag uit Nieuwerkerk a/d IJssel, Nederland van Phily Berg - WaarBenJij.nu Bangkok in rep en roer - Reisverslag uit Nieuwerkerk a/d IJssel, Nederland van Phily Berg - WaarBenJij.nu

Bangkok in rep en roer

Door: Phily en Roy

Blijf op de hoogte en volg Phily

13 Maart 2010 | Nederland, Nieuwerkerk a/d IJssel

Morgen komt er een lang verhaal over onze eerste dagen in Thailand. Voor nu even het volgende: we weten niet wat jullie in Nederland horen over de demonstraties in Bangkok, maar voor alle zekerheid: wij zitten in een veilige zone. Zondag wordt er een grote demonstraie verwacht met heel veel boze mensen. Er zijn hele straten afgezet en daardoor gaat onze tour morgen niet door. Daar balen wij stevig van, want die ging dus net naar het Grand Palace en de 2 mooiste tempels. Dat wordt dus een dagje aan het zwembad. Goed, de rest van het verhaal volgt dus morgen. We wilden jullie alleen even laten weten dat je je geen zorgen hoeft te maken. Zo je dat al deed natuurlijk. :-)

• 13 Maart 2010 - 15:49

Wil & Klasina:

Hoi, Phily en Roy, Natuurlijk maken wij ons geen zorgen, we wisten niet eens dat jullie weg waren, mooi is dat!!!
    Die meiden van jou hebben ons niets verteld.
    En wij vertellen ook niks meer, hahahaha.
    Maar ondanks, wij wensen jullie hele fijne dagen toe.
    tot het volgende reisverslag, pas goed op jezelf, groetjes Wil & Klasina

• 13 Maart 2010 - 19:39

Kel:

Uhm...niets van meegekregen...maar daarentegen ben ik ook niet echt de juiste persoon voor een actuele nieuws-update :)
    Ben wel blij dat jullie in een veilige zone zitten! Jammer van de tempels, maar ik gok dat er wel meer tempels bezocht gaan worden deze vakantie... haha

• 14 Maart 2010 - 07:25

Hans :

hallo phily en roy wat gebeurt er allemaal zijn de mensen zo boos daar zou maar een beetje oppassen dan gr hans en jose