Bijna ... - Reisverslag uit Chiang Rai, Thailand van Phily Berg - WaarBenJij.nu Bijna ... - Reisverslag uit Chiang Rai, Thailand van Phily Berg - WaarBenJij.nu

Bijna ...

Blijf op de hoogte en volg Phily

26 Januari 2013 | Thailand, Chiang Rai

Hallo familie, vrienden, collega's en andere belangstellenden.

Morgen is het dan zover! Om 12 uur vertrek ik naar Laos, voor het eerst echt helemaal alleen met mijn backpack. Best wel spannend, zonder reismaatje om mee te overleggen of we nu links of rechts moeten, en of dit wel de juiste bus is. Maar ik heb er zin in dus het zal allemaal wel goed komen. Laat ik eerst maar eens zorgen dat ik Laos kom!

Na een tussenstop in Kuala Lumpur land ik maandagochtend in Bangkok. Dan begint het zoeken naar de juiste bus, want van Suvarnabhumi International Airport moet ik naar Don Muang Airport. Ik lees net dat er sinds kort een shuttlebus rijdt tussen de twee vliegvelden, dus dat zou het een stuk makkelijker maken. :-) Ik heb genoeg tijd tussen de twee vluchten dus zonder al te idiote vertraging vanaf Schiphol moet dat goed gaan.

Maandagavond land ik dan in Chiang Rai (bovenin Thailand). Daar blijf ik een nachtje slapen om vervolgens dinsdagochtend de bus te nemen naar Chiang Kong aan de Mekong rivier. Hoe lang de bus daarover doet is me nog niet duidelijk, aangezien de ene site het heeft over 45 minuten en de ander over 2,5 uur!
Vanuit Chiang Kong 5 minuten met de veerboot naar Huay Xia in Laos om daar een visum-on-arrival te halen. En verder ... zie ik dan wel weer!

• 26 Januari 2013 - 13:31

Lucie:

zal het wer met grote interesse en plezier volgen. Heel veel succes en mooie ervaringen.

xxLucie

• 26 Januari 2013 - 14:06

Astrid:

Heel veel plezier enne uitkijken he...xx

• 26 Januari 2013 - 14:24

Michelle:

Veel plezier Phily! We houden je verslag in de gaten!

• 26 Januari 2013 - 14:48

Ferry:

veel plezier en kijk je wel een beetje uit !!

• 26 Januari 2013 - 15:12

Els:

Goede reis. Dat al je verwachtingen mogen uitkomen.

• 26 Januari 2013 - 15:21

Marlene W.:

een hele goede reis met veel interessante plekken en ontmoetingen Phily.Wij vertrekken 26/2 naar Miami voor een Caribean Cruise. Na afloop bij mij reisverhalen uitwisselen? xxx

• 26 Januari 2013 - 15:44

Joop :

Hi Phyl,
    Weer op pad? En weer naar het verre oosten! Volgens mij ben jij op zoek naar aziatisch familie-roots. Take care, want met name Laos lijkt me niet het allervrouwvriendelijkste land.
    Liefs
    Joop

• 26 Januari 2013 - 16:24

John Van Wanum:

Geweldig Phily,

Hele goede reis en veel plezier in Laos.
    Ik zal je volgen op internet.

Neem een houten olifant voor mij mee uit Laos.

bon voyage
    John

• 26 Januari 2013 - 19:03

Maria Kens:

Ik ga je ook volgen! Take care!

• 26 Januari 2013 - 21:56

Sonja:

Als ik deze route lees krijg ik het nu al benauwd en dan moet de reis nog beginnen .succes maar.XXX

• 27 Januari 2013 - 13:54

Fred:

Hi Traveller-On-Your-Own,

op dit moment zit je al in hoger sferen en zie je onder het koude Europa. Ik wens je veel bijzondere ontmoetingen, gesprekken en vergezichten die om een fotomoment vragen.
    Weliswaar ben je geen koffiedrinker, weet echter dat je het alsnog wordt zodra je in Laos 'káa-fé-booh-láan' hebt gedronken. Alleen al leuk om het voor je te zien maken.

Ben benieuwd naar je verhalen.......celebrate life !

• 28 Januari 2013 - 11:59

Patricia Lloyd:

Ik ga je verslag volgen, ben reuze benieuwd wat je allemaal tegenkomt en meemaakt!
    Spannend en interessant, alvast veel reisplezier, kijk uit en tot je volgende verslag

Groetjes Patricia