Bijna... - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Phily Berg - WaarBenJij.nu Bijna... - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Phily Berg - WaarBenJij.nu

Bijna...

Door: Phily

Blijf op de hoogte en volg Phily

24 Januari 2014 | Kenia, Nairobi

Morgen is het dan zover. Met een overstap in Cairo, waar ik maar 1,5 uur heb om van het ene vliegtuig in het andere te komen, begint een nieuw avontuur. Deze keer voert mijn hang naar onbekende oorden en nieuwe ervaringen me naar een dorpje in Kenia, Matunda genaamd. Matunda ligt dichtbij de grens van Oeganda, tussen Kitale en Eldoret. Wat ik daar ga meemaken zal ik zoveel mogelijk op deze site zetten. Voor jullie om te lezen, voor mezelf om te bewaren. Hoe het er daar uitziet, wat ik tegen ga komen, ik weet het net zo min als jullie. Van de vrijwilligersorganisatie heb ik een aantal foto's gekregen van het huis waar ik zal logeren, en een paar van die foto' s kan je hier zien. De gastmoeder, Pamela, staat er ook op.
Zoals de meeste van jullie weten ga ik daar vrijwilligerswerk doen in een HIV/Aids project. Voedsel en medicijnen uitdelen, voorlichting geven, wellicht helpen in het Aids ziekenhuis of weeshuis, ik zal wel zien hoe het loopt en waar ze me kunnen gebruiken. Het zal in ieder geval een bijzondere ervaring zijn waarin ik veel nieuwe dingen ga meemaken en ongetwijfeld mooie herinneringen aan over zal houden. Ik heb er zin in!

• 24 Januari 2014 - 22:59

Astrid:

Veel plezier en suc6 met alles....xxx

• 25 Januari 2014 - 00:11

Fred:

Deze keer geen tijd om van de zon te genieten....aan de slag jij en weet: Wie goed doet, goed ontmoet. Uit alle komende ontmoetingen ga je je verhalen met ons delen.Dag mooi mensenmens, een goede tijd in Kenia gewenst !

Fred

• 25 Januari 2014 - 00:11

Fred:

Fred

• 25 Januari 2014 - 10:03

Gerard:

Hoi heel veel plezier en veel succes in Kenia ,prachtige reis xxxx Gerard en Saskia

• 25 Januari 2014 - 10:19

Corine Rosenbrand:

Heel veel succes in Kenia. Je zal te maken krijgen met diverse situaties, gevoelens, etc wederom super dat je dit doet! We kijken uit naar je ervaringen op deze site!
    Lieve groet

Johan & Marcel:

Succes, zet hem op!

• 25 Januari 2014 - 11:39

Lucie:

veel plezier, geniet van wat je tegen komt en wees trots op jezelf. Je zal veel mooie sterke mensen tegenkomen. de meeste Afrikanen hebben een grote kracht in zich. Dikke kus, Jambo, jambo

• 26 Januari 2014 - 15:55

Wil &Klasina:

Hoi veel succes,en kom gezond weer terug.En GEEN voodoo voodoo hoor haha
    Dikke kus.

• 26 Januari 2014 - 17:09

Ma:

Hoi Phily

Wat ben jij snel met foto, maken en doorsturen,was je niet moe.
    Zo te zien is het een aardige vrouw die Pamela leuk vakantie huisje ha ha
    Nou Phily veel succes en hoop dat je je ook amuseer
    wacht op de volgende verslagen

Grote pakkert Ma.

• 26 Januari 2014 - 17:22

Anja Boer:

he Phyl, waanzinnig dat je dit doet. Wel opletten daar,zo dicht bij Oeganda lijkt me wel heftig. Let goed op jezelf. Hoe lang blijf je daar? xx Anja

• 28 Januari 2014 - 08:46

Margot:

Hai Phily,

Onwijs veel succes en plezier in Kenia! Wat goed dat jij je steentje bijdraagt aan de samenleving.

Liefs
    Margot

• 30 Januari 2014 - 00:43

Corine:

Hoi Phily,
    Ben heel benieuwd naar alle ervaringen!
    Groetjes,
    Corine