Klein stukje - Reisverslag uit Luang Prabang, Laos van Phily Berg - WaarBenJij.nu Klein stukje - Reisverslag uit Luang Prabang, Laos van Phily Berg - WaarBenJij.nu

Klein stukje

Door: Phily

Blijf op de hoogte en volg Phily

18 Februari 2013 | Laos, Luang Prabang

Gisteren het eiland rondgefietst, dus vandaag maar eens de binnenpaadjes genomen. Weer mooie landschapjes gezien, kinderen die naar me toe komen rennen, zwaaien en sabaydee roepen, moeders die vanuit deschaduw van het huis groeten, mannen die zich op hun brommer omdraaien en geritsel in de droge bladeren langs het pad. Het fijne van nergens naar toe gaan is dat je niet kan verdwalen ...

  • 18 Februari 2013 - 08:57

    Fred:

    Het aantrekkelijke van een land in je eentje bereizen is juist om af en toe eens even flink de weg kwijt te raken....en weer terug te vinden, al dan niet met hulp van anderen. Da's heel therapeutisch om te ervaren dat je prima in staat bent om jezelf te redden.
    Sla jij dus maar een paar keer extra links en een paar keer rechtsaf en verbaas je over de minder begaande paden die je zo tegenkomt...als je je maar niet in een wespennest steekt, da's minder !

  • 18 Februari 2013 - 09:07

    Fred:

    Daarnet heb ik met hulp van Google Maps eens gekeken waar jij en Si Phan Don precies zijn op onze aardbol. 't Is inderdaad wel errug landelijk en stoplichten heb je waarschijnlijk ook nog niet gezien. Langs de westkant van je eiland zie ik na flink inzoomen wel wat bebouwing maar da's dan ook alles. Er is volgens mij uberhaupt geen mogelijkheid om eens flink te verdwalen, daarvoor zijn er te weinig wegen en obstakels die je het uitzicht op de horizon benemen.....dat heb jij weer !

  • 18 Februari 2013 - 15:24

    Wil & Klasina:

    hoi Phily,

    Als je straks weer thuis bent en je hebt de beestjes meegenomen,
    dan hebt je een luizen leven....haha
    De paden op , de lanen in vooruit met frisse moed.
    Het is maar goed dat je je wandelschoenen bij je hebt.
    Jij komt ZEKER uitgerust thuis, maar niet echt!
    Geniet er nog even van, nu het nog kan.


  • 19 Februari 2013 - 07:14

    M.:

    He stuk, wat jij allemaal meemaakt! Geweldig dat je dat doet! Doe je wel voorzichtig?
    x

  • 20 Februari 2013 - 11:56

    Ma:

    hoi Phily.

    Ja jou vraag naar luizen-champo,zal ik nu gelijk halen krijg al de kriebels bij het lezen van jou verhaal al dat ongedierte.Hoe is het nu met het idee dat ze er nog zitten?
    Maar je foto,s zijn mooi en geniet je nog?Maar nu is het toch aftellen om weer thuis te zijn.
    Tot heeeel gauw.
    xxxxx

  • 21 Februari 2013 - 11:18

    Brammetje:

    Lieve mama,
    Ik ben blij dat je alweer bijna thuis komt. Wanneer kom je me nou precies halen? Zaterdag of zondag?
    Niet dat ik weg wil hoor, ik vind het namelijk heel gezellig bij tante Kelly en ome Frank. Lekker ravotten met mijn zusje, het liefst 's nachts zodat de rest van het huis niet kan slapen.
    Overdag loop ik een beetje rond, kijk ik naar de vogeltjes in de tuin en doe ik dutjes onder het bed.
    's Avonds lig ik graag op het kleed, lekker warm bij de haard.
    Niet te dicht bij ome Frank in de buurt, want die vind ik een beetje eng. Tante Kelly vind ik wel lief, die mag mij heerlijk aaien, het liefst over mijn buik.
    Laat je die luizen wel in Laos, want daar kan ik niet zo goed tegen. :)
    Tot over een paar daagjes, pootjes & kopjes xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Laos, Luang Prabang

Phily

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 384
Totaal aantal bezoekers 185999

Voorgaande reizen:

14 Augustus 2018 - 04 September 2018

Mongolië

04 Februari 2017 - 11 Februari 2017

Lapland

12 Februari 2015 - 07 Maart 2015

Cambodja

25 Januari 2014 - 21 Februari 2014

Vrijwilligerswerk in Kenia

27 Januari 2013 - 23 Februari 2013

Laos

31 Maart 2012 - 22 April 2012

Ethiopië met Rachel

10 Maart 2010 - 04 April 2010

Thailand

12 Oktober 2009 - 08 November 2009

Maleisie

27 Februari 2009 - 13 Maart 2009

India

09 Januari 2008 - 06 Mei 2008

4 maanden Ghana

Landen bezocht: